Avantajele si dezavantajele unui Mopad
1:42 AM | Author: Florin Todea

Sunt foarte multe avantaje si dezavantaje al unui Mopad cum ar fi;
Mergi mai repede prin locuri aglomerate si te poti strecura usor printre masini.De asemenea este foarte economic deoarece are un consum redus si nu este asa mare poluant ca automobilele.De asemenea ajungi foarte repede la destinatie.De asemenea exista si dezavantaje cum ar fi pe timpul ploios sau cel de iarna deoarece nu prea este indicat sa mergi pentru ca este foarte periculos deoarece nuai asa stabilitate pe el si ai putea sa cazi.Mai exista si un mare dezavantaj cum ar fi si ne`atentia soferilor de masini pentru ca nu prea sunt atenti cand este un Mopad in trafic. Pentru a putea circula cu un mopad iti trebuie minim 16 ani si sa ai asupra ta acte de identitate si un permis de conducere.Iti mai trebuie de asemenea si o casca de protectie si o vesta reflectorizanta.
|
This entry was posted on 1:42 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 comments:

On September 19, 2007 at 4:55 AM , koma said...

Atentie la punctuatie, acorduri, logica frazei. Ia pe rand avantajele si dezavantajele si delimiteaza`le. Aliniaza in ambele parti.

 
On November 6, 2009 at 3:01 AM , Alex Ciopata said...
This comment has been removed by the author.
 
On November 6, 2009 at 3:02 AM , Alex Ciopata said...

Mopad? sa inteleg ca vrei sa zici MOPED....
Ah...da crezi ca vine din engleza si se pronunta "Moped" dar se scrie MOPAD... greu domnule, greu!