Gata cu vacanta, a inceput scoala!!!
11:50 PM | Author: Florin Todea
In aceasta vacanta de vara m`am distrat de minune, imi pare rau ca s`a terminat . A trecut foarte repede mai vroiam inca vre`o luna de vacanta dar asta este. Am fost plecat in foarte multe locuri foarte interesnte.In aceasta vacanta de vara m`am distrat de minune alaturi de prietenii mei dar cum am mai spus im pare rau ca s`a terminat asa repede.Dar gata cu excursiile si distractiile pentru ca a inceput scoala.In acest nou an de scoala mi`am propus sa invat mai bine si sa am o medie cat mai mare decat ce din anii anteriori.Dar intr`un fel ma bucur ca inceput scoala pentru ca m`am intalnit cu colegii si am povestit despre toate prostiile ce am facut in vacanta . As vrea sa treaca repede acest an de scoala ca vina iar vacanta de vara.
|
This entry was posted on 11:50 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

On October 17, 2007 at 2:38 AM , C r s said...

10..frate..;)