Scoala In Viata Mea
11:40 PM | Author: Florin Todea
In viata mea scoala are un rol foarte important deoarece de asta depinde viitorul meu.Pentru a obtine rezultate cat mai bune trebuie sa inveti si sa asculti de profesorii pentru ca pe viitor sa iti fie usor la examene si la tot ce te asteapta.Scoala este a doua mea casa deoarece aici imi petrec aproape cea mai mare parte din viata,iar profesorii ne invata ce este bine si ce este rau si ne ajuta sa nu calcam pe o cale gresita.La scoala la care sunt eu am profesori foarte de treaba adica unii sunt de treaba nu chiar toti.Pentru a trece clasa cu nici o problema trebuie sa faci tot ce iti cer profesorii si sa fii constiincios.
Nu la toti le place scoala,deoarece spun ca profesorii sunt severi si din cauza acesta nu prea vin la scola si isi fac absente, iar la sfrsitul anului se gasesc ca trebuie sa vina la scoala pentru ca profesorii sa le dea note pentru ai putea incheia sau unii chiar nu mai vin.
Imi place la scoala pentru ca in fiecare zi invatam lucruri noi si interesante , iar aceste lucruri o sa ne ajute foarte mult in viata.Eu cred ca daca nu am face scoala nu ne`am putea descurca in societate si nu am stii comunica intre noi si ar fi un dezastru total.
De aceea este necesara scoala in viata fie ca ne place fie ca nu!!!!!!!!!
Asa ca MERGETI LA SCOALA!!!!!!!:)
|
This entry was posted on 11:40 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: