My story :)
11:54 PM | Author: Florin Todea
Vacanta asta de iarna a fost cea mai frumoasa vacanta de pana acum. Deoarece am fost plecat in foarte multe locuri cum ar fi: Stana de Vale, Arieseni . Nu pot sa zic ca a fost o zi mai frumoasa decat alta toata vacanta a fost super. Una din zilele cele mai deosebite a fost in noaptea de revelion cand am petrecut cu toti prietenii mei. A fost o noapte de revelion de neuitat , deoarece m`am distrat de minune. Desi am avut si putin ghinion ca am ramas blocat in lift si am stat aproximativ o ora pana a venit cineva sa il repare. In acea noapte la ora 24.00 am puscat artificii si petarde dar si geaca mea a avut ceva de suferit din cauza aceasta. Nu pot sa zic si la Stana de Vale si Arieseni a fost frumos mai ales ca m`am dat cu schiurile si chiar daca a fost frig, m`am distrat. Adica nu pot sa zic ca a fost frig pentru ca m`am incalzit cu ceai cald sau cu vin fiert . Aaaaa era sa uit si cu familia a fost frumos de craciun , pacat ca a trecut asa de repede aceasta vacanta.
Deci in concluzie a fost suuuuuuupppppeerrrrr!!!
|
This entry was posted on 11:54 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: