Dusmanul Intimitatii
1:29 AM | Author: Florin Todea
Acest dusman al intimitatii este de fapt camerele de supraveghere care se vor monta in scoala noastra.Aceste camere au avantaje si dezavantaje.

Avantaje...
  • aceste camere ajuta la supravegherea scolii si indivizii care distrug scoala pot fi vazuti si pedepsiti
  • din cauza acestor camere este posibil ca acele lambriuri care s-au montat sa tina mai mult si nu vor mai fi bruscate.
  • elevii care vor deranja orele vor fi vazuti si pedepsiti
  • nu ar mai fi asa mare violenta in scoala deoarece aceste camere vor inregistra ori ce miscare
Dezavantaje...
  • sunt prea mari cheltuieli pentru o asemenea aparatura care nu prea este necesara in scoala noastra
  • nu cred ca este necesar sa fie montate camere si in wc deoarece trebuie sa avem si noi intimitate, macar in baie
  • nu cred ca pe cineva ar interesa cand ma duc eu la baie
  • din cauza acestor camere elevii nu sunt in largul lor pentru ca sunt urmariti in tot ce fac
|
This entry was posted on 1:29 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

8 comments:

On October 17, 2007 at 2:36 AM , rhadooo said...

7 nu ai scris toate avantajele si dezavantajele

 
On October 17, 2007 at 2:40 AM , maria said...

8.50

 
On October 17, 2007 at 2:44 AM , jurgiu said...

10

 
On October 17, 2007 at 2:50 AM , cosmin said...

da la Bacos ai 10

 
On October 17, 2007 at 2:52 AM , C r s said...

7 ..bye

 
On October 17, 2007 at 2:54 AM , Vlad said...

un 10 de la mine!

 
On October 17, 2007 at 2:54 AM , Sergiu said...

2,5

 
On October 17, 2007 at 2:54 AM , Sergiu said...
This comment has been removed by a blog administrator.