Prima zi de liceu al unui gigolo de la tara
10:45 PM | Author: Florin Todea
Ma numesc Taranul Smecher sunt foarte bucuros ca am reusit sa intru la liceul `Constantin Brancusi` , dar la profesionala unde cred eu ca nu o sa ma chinui prea tare cu invatatul. In prima zi de scoala am venit sa imi cunosc noii colegi si cine o sa-mi fie diriginte sau diriginta. In sala festiva mi-am cunoscut toti colegii si am ascultat rgulamentul scolii care a fost rostit de domnul director Cretu Mihai.
Dupa festivitatea de deschidere am mers cu noii colegi si cu domnul diriginte intr-o clasa unde ne-am cunoscut mai bine si unde ne-a fost dat orarul.
Am auzit ca in aceasta scoala sunt niste profsori de treaba si pe care ii intereseaza soarta noastra.
Dupa ce am terminat cu scoala m-am pregatit sa merg spre casa dar nu inainte sa le spun colegilor mei ca ma numesc ,Taranul Smecher, si daca cineva din aceasta clasa are probleme sa ma sune si o sa se rezolve toate problemele.
Ma bucur ca am ajuns la aceasta scoala si abia astept sa inceapa si a doua zi de scoala, aa era sa uit sper sa devin miss boboc anul asta pentru ca am fata si arat foarte bine si ,, ma iubeste fumeile ,, .
Cam atat am avut de spus despre prima zi de scoala, asa ca Hai Brancusu


|
This entry was posted on 10:45 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.