Poveste de Paste
1:16 AM | Author: Florin Todea

In singura saptamana de vacanta pe care am avut-o prea multe nu am facut, dar cea mai importanta zi din vacanta a fost noaptea de inviere si a doua zi de paste cand impreuna cu familia am plecat la biserica. In a doua zi de paste cum este la romani se aduna tot familionul in jurul unui mese si se indoapa cu tot felul de delicatese si mai ales din ~drobul de miel~ si raposatul ~miel~. Specific pastelui sunt vestitele oua pe care le cicnim dar nu inainte de a rosti Hristos a inviat si ca raspuns Adevarat a inviat.
Dupa masa acestei zi am plecat cu cativa prieteni pana la Stana de vale la o tura cu masinile, a fost o zi suprba de primavara. Ne-am plimbat, intru`un cuvant am colindat toata stana. A fost o zi superba.
Spre seara am ajuns acasa, am iesit la un suc in oras si in final un somn bine meritat.
Deci pot sa zic ca a fost destul de bine de paste dar se putea si mai bine. Pacat ca aceasta vacanta a fost asa scurta nu strica inca o saptamana libera dar asta este sa ne multumim si cu putin.
|
This entry was posted on 1:16 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: